بزرگترین سایت دانلود

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 15445
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


حتمآ اکثر شما مجموعه نرم افزاری آفیس را میشناسید و همانطور که می دانید این مجموعه شامل نرم افزارهایی است که برای نگارش متن بکار گرفته می شوند. آفیس محصول کمپانی بزرگ برنامه نویسی جهان یعنی مایکروسافت میباشد که تا به حال نسخه های مختلفی از آن را روانه بازارهای جهانی کرده است. ۳ سال گذشته را شاید بتوان بدترین دوران مایکروسافت از بدو آغاز فعالیتهای آن به شمار آورد زیرا این کمپانی با ساخت ویندوز ویستا، محبوبیت خود را تا حدودی در میان کاربران از دست داد و دلیل آن هم ضعف های بسیار زیای بود که در ویندوز ویستا به چشم میخورد. اگر چه مایکروسافت برای انتشار این ویندوز تبلیغات عظیمی را در سراسر دنیا انجام داد ولی این تبلیغات هم تاثیر چندانی در فروش این سیستم عامل نداشت. اما مایکروسافت با انتشار ویندوز سون مجددآ محبوبیت از دست رفته ی خود را در میان کاربران بدست آورد و شاید یکسال اخیر را بهترین دوران مایکروسافت قلمداد کرد زیرا قبل از انتشار ویندوز هفت صحبت هایی در رابطه با انتشار نسخه ی جدید مجموعه آفیس در سال ۲۰۱۰ شده بود. تیم دانلود ها نسخه ی کم حجم از مهمترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های افیس از قبیل Microsoft Exel , Powerpoint ,  Word را برای شما اماده ساخته است.

 

office دانلود نسخه قابل حمل افیس 2010 Microsoft Office 2010 Portable

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 توضیحات: این مجموعه فقط دارای نرم افزار های پرکاربرد افیس از قبیل Exel , Powerpoint ,  Word میباشد.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای Lost Planet 2 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare       

 

 

 

 

 

 

Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare       

 

 

 

 

 

 

Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare        Direct Link


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1389برچسب:, توسط حسام
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :